Cum sa pierzi ore in sir

Eu credeam ca aveam habar ce-i cu chitara clasica. II ascultasem Segovia, Yepes, si mai modernii Barrueco (perfectiunea in muzica) sau Romero.

Ieri am descoperit ca nu prea stiu nimic, si am pierdut cateva ore in ascultand trei artiste exceptionale.

Kaori Muraji

Delicatetea sufletului japonez transpus pe chitara. Anumite interpretari ale ei, iti taie respiratia, timpul se opreste in loc. De fapt eu aveam nevoie de muzica de fond pentru niscai programare, evident ca programarea a trebuit sa astepte:

Filomena Moretti

Spre deosebire de Kaori care e o delicata, Filomena e o personalitate puternica, totusi are momentele ei de delicatete, si o tehnica absoluta care se subordoneaza stilului.

Dar mai presus de orice, Filomena intrupeaza bucuria muzicii. In special cand canta Bach, Bach la ea suna exceptional, si exceptional de luminos. La fel Vivaldi, iar la repertoriu clasic spaniol nu cred ca mai e nevoie de nici un comentariu

Ioana Gandrabur

Despre Ioana, nu am multe de spus, ca ma fastacesc . aici este situl ei . Caracterul interpretarilor ei, imi aduce aminte de Enescu.

Si uite asa am terminat programele la miezul noptii. Am postat aici, ca sa mai piarda timpul si altii.

Lasă un răspuns

