Et in sectia de votare ego

Era sa stau acasa ca un prost. Pentru ca stiam ca votarea in afara tarii se organizeaza la sectiile consulare, si in Seattle nu e asa ceva. Am aflat aproape in ultimul minut, am votat cu o ora si jumate inainte de inchiderea urnelor.

Din fericire, First Romanian Penticostal Church a organizat o sectie de votare. Apropos, au o biserica,o splendoare arhitectonica. In afara de asta, e o biserica plina. Am aflat la ora 7 seara, si m-am dus sa votez, sa moara Hrebenciuc de oftica, fiindca la ora la care am votat pesedeii se si vedeau invingatori ( e adevarat ca si pedeleii asijderea).

Acu’ sa vedem care n-are cuvant. AHrebenciuc zice ca l=au numarat, in numaratoarea lor pe Geoana la 50.x %, dar in acelasi timp spune ca au fost fraude mari si a dat dispozitie in teritoriu ca oamenii lor sa nu semneze procese verbale. Si atunci stau si ma intreb o fi numarat cu tot cu sectiile la care ‘mnealor nu dau cu subsemnatu’ ?

Lasă un răspuns

