L-as vota pe Basescu, dar cu imbecilitatea USL-ului nu mai am nevoie de nici o justificare

Ca sa fie clar.

Bine ca dragutii de la USL au desfiintat sectii de votare din strainatate, si eu n-o sa am prilejul. Dar cel putin i-am schimbat parerea lui taica-miu, asa ca domnul Marga si compania vesela, n-au mari motive de satisfactie de pe urma mea.

Imi pare rau pentru fanii pnl si psd (sau usl), dar de cand s-a comis imbecilitatea anului prin plangerea penala pentru delictul de opinie , nu mai exista absolut nici o scuza onorabila in a vota cu USL.

Ca sa citez din Isaiah Berlin:

” I came to the conclusion that there is a plurality of ideals, as there is a plurality of cultures and of temperaments. I am not a relativist; I do not say „I like my coffee with milk and you like it without; I am in favor of kindness and you prefer concentration camps” – each of us with his own values, which cannot be overcome or integrated. This I believe to be false. But I do believe that there is a plurality of values which men can and do seek, and that these values differ. There is not an infinity of them: the number of human values, of values that I can pursue while maintaining my human semblance, my human character, is finite – let us say 74, or perhaps 122, or 26, but finite, whatever it may be. And the difference it makes is that if a man pursues one of these values, I, who do not, am able to understand why he pursues it or what it would be like, in his circumstances, for me to be induced to pursue it. Hence the possibility of human understanding. ”

Cu domnii de la USL, noi trebuie sa manifestam extrem de multa rabdare, pana se hotarasc sa sara parloaga inapoi de unde au luat-o rara pe aratura lui Voiculescu, inapoi acolo unde exista posibilitatea de „intelegere umana”.

Iar eu nu cred ca mai e cazul sa justific de ce votez cu Basescu.

Si sunt enorm de curios cand lui Baroso si lui Merkel o sa  li se raporteze ca in codul penal din .ro exista delicte de opinie, care sunt folosite in mod activ de noua putere. Isi dau seama de-alde Nicolaescu ce inseamna imbecilitatea actiunii lor pentru imaginea Romaniei ?

Si e enorm de trist ca votantilor din Romania li se flutura Schengen si cu Europa  ca sa-i ademeneasca sa voteze cu Basescu. Pur si simplu, daca nu voteaza cu Basescu, o sa traiasca intr-o tara in care USL o sa aiba puterea completa.

Lasă un comentariu